پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

تبریز- ایرنا- امام جمعه موقت تبریز گفت: فعالیت های فرهنگی در قالب پایگاه های مقاومت بسیج مساجد مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است.

 

آیت الله محمدتقی آل هاشم روز دوشنبه در جمع اعضای پایگاه بسیج و بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز، اظهار کرد: فعالیت در عرصه پایگاه ها در وضعیت کنونی مصداق جهاد فی سبیل الله است و از ارزش و اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.

وی گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام و امت حزب الله در سایه اطاعت بی چون و چرا از فرامین الهی و ولی امر زمان به پیروزی رسیدند، در مقطع کنونی نیز در عرصه فرهنگ و اقتصاد با عزم و مشارکت آحاد مردم و حرکت جهاد گونه می توانیم بر مشکلات فائق آییم.

آیت الله آل هاشم اضافه کرد: باید توجه داشت همه اعمال انسان شیعه در سایه ولایت تحقق یافته و مورد قبول الهی قرار می گیرد.

وی با اشاره به نقش ارزنده شهدا در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی راه آنها را همان ادامه راه پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین و حضرت سید الشهدا(ع) دانست.

آیت الله آل هاشم با اشاره به آیات شریفه قرآن ˈ اولی الامر ˈ را ائمه معصومین و در زمان غیبت حضرت ولیعصر(ع) ولی فقیه زمان دانست و افزود: اطاعت از او همان اطاعت از خداوند متعال و پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) است.

وی نقش تعیین کننده علمای شیعه تبریز در پویایی تشیع را مورد اشاره قرار داد و گفت: از دست رفتن هر یک از آنها در مقاطع زمانی مختلف ضایعه ای جبران ناپذیر است.

اخبار مرتبط :

پایگاه مقاومت شهید فرزانه شهرداری تبریز

 هم میهن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 15 / 2 / 1393برچسب:, توسط میثم